ponedjeljak, 20. kolovoza 2012.

Današnjica sa lošim predznacima za bolje sutra

Tužan pogled u prazan novčanik, posljedica dugogodišnje nezaposlenosti i prazan pogled u budućnost su me na kraju natjerali da prihvatim posao sudskog izvršitelja.
I tako dobijem prvi zadatak. Krenem na zadanu adresu, uđem u portun, popnem se stepenicama do stana br.21.i pokucam na vrata. Otvorio mi je jedan grmalj, gol do pojasa i strašnog pogleda. A jebi ga, šta je tu je, posao je posao, zar ne?
- Gospodin Pero Kitić? - upitam, pokušavajući djelovati što profesionalnije i onako cool.
- Da, a vi ste? - zagrmi grdosija.
- Ja sam sudski izvršitelj Frane Mitić i došao sam sa namjerom da riješimo način plaćanja vašeg ogromnog duga za komunalne naknade.
Grmalj me pogledao pogledom za kojega ne postoje riječi da bi se opisao.
- Ma šta ti to pričaš, patuljak....
Jebi ga stari, šta je tu je, posao je posao, zar ne? Povisio sam glas.
- Gospodine Kitić, ja sam sudski izvršitelj Frane Mitić i došao sam.....
Iznenada su se negdje u prizemlju otvorila vrata i prolomio se dubok muški glas.
- Ma je li to gore Frane Mitić? Pa tebe tražim tico.....
Uskoro nam se pridružio čovjek iz prizemlja.
- Jesi li ti Frane Mitić iz Spermana kraj Rupe? - upita pokazujući prijeteći prstom na mene
- Jesam, otkuda znate... - nije mi bilo svejedno.
- Slušaj ti Frane Mitiću! - zagrmi čovjek na mene. - Tražim ja tebe, 'tico, mjesecima....A kad god dođem, ti na terenu!
- Ma tko ste vi?! - upitao sa ga već pomalo iznerviran njegovim nastupom.
- Dobro, ako hoćeš po propisima...Dakle, gospodine Frane Mitiću ja sam sudski izvršitelj i napokon sam vas pronašao da riješimo način izravnavanja vašeg ogromnog duga za struju.
Iznenada se umiješao i moj grmalj.
- Čekaj, čekaj! Stan'te malo junaci! Koji si moj sad pa ti? - i fiksira svoj od prije poznati pogled na pridošlicu.
- Što to tebe briga! - obrusi mu on. - Vidiš da se obraćam ovom sudskom dužniku!
- Ja sam sudski izvršitelj! - pobunih se ja.
- Svašta je danas moguće prijatelju....Nego da se vratimo na posao...Dakle gospodine Mitiću, ja sam sudski izvršitelj Ante Bukarica, i namjeravam....
- Ante Bukarica?! - odjednom zagalami grmalj. - Pa tebe ja vrebam još od Badnjaka! A vid' ti njega! Sakrio se u mom komšiluku! I promjenio pločicu na vratima, sunce ti ljubim! E pa došla maca na vratanca, i to bukvalno!
Grmalj je prišao čovjeku i digao ga sa zemlje kao da je perce.
-Dakle, gospodine Bukarica, ja sam sudski izvršitelj Pero Kitić i napokon ćemo ti i ja da riješimo poravnavanje tvoga ogromnoga duga za grijanje....
Situacija se poprilično umotala u situaciju. Nastala je tišina. Samo smo se pogledavali, ali bez teksta. Nema druge nego da odemo sva trojca na pivo i nađemo rupu u zakonu koja je dovoljno velika da ne smeta provođenju pravde.....




Sumnjivo lice je napredovalo u karijeri. Sada je to osumljičena osoba!
 






Nema komentara:

Objavi komentar