subota, 7. travnja 2012.

Molba za posao pomoćnika ministra



Molim da me postavite za svoga zamjenika.
Fantastično sam glup i možete biti sigurni da vas nikada neću stići ni prestići. Dok sam ja vaš zamjenik ne morate se plašiti za svoju stolicu. Imam niz uvjerenja da nemam ni sata škole, pored fakulteta sam prolazio samo kad sam išao na poštu, ali sam sa gnušanjem okretao glavu na drugu stranu.U mom društvu možete pričati što god hoćete, ja i kad bih htio da vas prijavim, ne mogu ništa zapamtiti, u tome je tajna moje diskrecije.
Ako vi volite svoju sekretaricu, voljet ću je i ja čak tri puta više. Ako vi morate jesti po banketima za opće dobro, jest ću i ja kao zmaj iako znam da mi nitko zbog toga neće reći hvala. Ako treba nazdravljati spreman sam da postanem alkoholičar za dobro naše firme, da se trijeznim samo kad uzimam plaću.
Kao što sam i ranije rekao, ne da se hvalim, ali glup sam fantastično. Da glupost boli ja ne bih mogao misliti bez lokalne anestezije. Nadam se da ćete biti toliko pametni da me uzmete za svoga zamjenika, pa da vas glava ne boli. A ako vas bude boljela glava, ja ću popiti plivadon, ako vi malo više popijete, ja ću biti mamuran.
I hoću da kažem da nije točno kako ja skrivećki, kad nema moga rukovodioca probam njegovu fotelju.To govore oni koji mi zavide što sam nedostižno glup, pa me svi smatraju za bezopasnog i rado uzimaju za svoga suradnika, pomoćnika i zamjenika.
Također sa gađenjem odbijam sve insinuacije da ja, zapravo, i nisam glup nego sam sve ovo postigao dugogodišnjom vježbom. Da čak govorim i neke strane jezike, ali u sebi...da se ne čuje. Da imam neke diplome koje lukavo krijem... To govore oni što mi zavide da sam ostao tako intelektualno mladolik i sačuvao nevinost uma. Imam čak i doktorsko uvjerenje da mi je mali mozak veći od velikog mozga! Nisam otvoren, ali zato nikad nisam bio zatvoren. Inače govorim kroz nos, jer neću pred svakim da otvaram usta!
          Dakle, što mislite? Ima li boljeg zamjenika?

1 komentar: