petak, 7. rujna 2012.

Ne tako daleko vrijeme

Noć. Zujanje grada postaje prigušenije. Dobro bi bilo da se nešto dobro desi. Na dlanu ruke pet kuna. Razdvojeno po kunu. Pet slavuja. Pet slavuja kojima je zapela pjesma u grlu. Krećem se polako. Čuvam snagu. Sa plakata na zidu me je gledala prekrasna djevojka. Nekoliko krpica koje je imala na sebi nije uspjevalo zadržati njene divne obline koje su curile na sve strane. U dnu plakata je pisalo: peep-show, kuna minuta.. Za pet slavuja mogao sam da parim oči pet minuta! Pa zar netko može tome da odoli!?
Uložio sam svoje slavuje u prorez. Zaslon u kabini se otvorio i preda mnom se ukazao prizor iz snova. Kakvo meso, ćovječe!
Djevojka sa plakata, sada potpuno gola, sjedila je na podu s prekriženim nogama. Ono što sam vidio prešlo je sva moja očekivanja i uzbuđenje je počelo nekontrolirano rasti.
Djevojka je u ruci imala nož, i njime je, nećete mi vjerovati, rezala komade prave šnicle. Stavljala ih je polako u usta, iskusno, vješto, kao netko tko to radi svaki dan.
A tek krompirići! Prženi, rumeni. Pa grašak. Činilo mi se da u ustima osjećam nekada davno zaboravljene okuse. Uzbuđenje je postalo neizdržljivo. Lice sam priljubio uz staklo, gurao ga rukama, lizao, njušio...Morao sam da se samozadovoljim, odmah, iako sam znao da i ona mene vidi. Izvuka sam iz hlača komadić pljesnjivog kruha i požudno počeo da ga grickam. Zaslon je pao i kabina je utonula u mrak.
Vrtjelo mi se u glavi, ulica se ljuljala. Znao sam, postao sam ovisnik o ovoj izluđujućoj zabavi, spreman na sve ne bi li i sljedećeg mjeseca uspio da uštedim pet kuna. A tko ne bi? Prijatelj mi je pričao da je gledao djevojku kako jede pečeng odojka. Kune se da je to neusporedivo uzbudljivije od šnicle sa prženim krompirićima i graškom. Možda se i meni posreći da to doživim, samo, kako ono izgleda pečeni odojak? 

Nema komentara:

Objavi komentar