subota, 9. lipnja 2012.

Sam na svijetu

Moram vam otkriti jednu veliku tajnu. Star sam preko 500 godina. Živim mirno, legalno i povučeno. Ali, ne znam da umrem! Ne znam ni da objasnim svoju tajnu. Prosto - živim, ne smijem nikome ni da to kažem. Na mene nitko ne sumnja. Vidim koliko se ljudi boje smrti i traže lijek protiv nje. Ja ne smijem nigdje ni da progovorim o svom slučaju. Izgleda da sam se rodio sa nekim defektom. Nešto mi fali čim ne mogu da umrem. Znam da bi se smrtnici pobunili kad bi saznali za ovo.
Priznajem: kriv sam! Video sam u životu mnoge stvari i bio svjedok mnogih događaja. Ne smijem nigdje da govorim o tome, niti da ispravljam tolike laži. Bojim se, strpaće me u ludnicu. Često padam u depresije. Sam sam na svijetu. Tajna koju krijem ne da mi da spavam, ali moje muke su uzaludne pošto umrijeti ne mogu. Dođe mi da se napijem, da izađem na ulicu i priznam sve. Kriv sam i sudite me. Više ne mogu da izdržim. Najradije bih se ubio.
Jedino me sprečava to što mi je majka još živa.....:)


                                                    T.B.

Nema komentara:

Objavi komentar